سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی پر از حقایق جالبه که خیلی از ما چشمهامونو به روشون بستیم! ابهامات، سرخوردگی ها و افسردگی ما از جهان هیچ تغییری در اون ایجاد نمی کنه. حقایقی در زندگی که ما سعی می کنیم آن ها را نادیده بگیریم را برای شما بیان کرده. با دیدن اون ممکنه تصمیم بگیرید شرایط رو تغییر بدین و یک زندگی جدید رو شروع کنید برای ساخت دنیای بهتر. و حداقلش اینه که سرگرم شدین و می تونین ازشون الهام بگیرین!
 

01

1- زندگی همونطوری میشه که می خواین!
ابتدا قبل از اینکه در مورد پول یا سیاست شکایت کنین، از شما می خوام 5 دقیقه چشماتونو ببندین و روی بزرگترین و مهم ترین رویاهاتون تمرکز کنید، اون ها رو بدون هیچ محدودیتی تصور کنید! حالا چشماتون رو باز کنید و به من بگین که حالا چقدر احساس بهتری از زندگی دارین؟ این حس رو همیشه با خودتون نگه دارید و شرع کنید رویاهاتون رو به واقعیت تبدیل کنید!

02

2- پرکار بودن بیش از حد الزاما شما رو بهتر از بقیه نمی کنه، فقط شما رو پرکارتر و خسته تر می کنه!
بعضی از مردم فکر می کنند اگر بیش از حد کار کنند یا بیش از حد مشغول باشند بهتر و مهم تر از دیگرانند! این درست نیست! شما ممکنه مثل یک زنبورعسل کار کنید و در نهایت نتیجه اندکی داشته باشید! پس از زمانتون درست و عاقلانه و پربازده استفاده کنید!

03

3- شادی مهم ترین حالت زندگیه، سعی کنید همیشه اون رو به دست بیارید!
وقتی 5 ساله بودم ، مادرم به من گفت “شادی کلید زندگیه!”

وقتی بزرگ تر شدم و به مدرسه رفتم از من خواستند بنویسم که میخوام در آینده چی بشم؟

من نوشتم: “شاد!”

معلم به من گفت که معنی سوال رو درست نفهمیدم

و من به او گفتم: “شما معنی زندگی رو درست نفهمیدین!”

04

4- رفتن به دانشگاه برابر با موفقیت نیست!
توجه داشته باشید که دانشگاه تنها فرصتی برای رشد شخصی برای شما فراهم می کنه! همونطور که رفتن به دانشگاه برابر با موفقیت نیست نرفتن هم برابر با عدم موفقیت نیست! همه چیز بستگی به شما داره!

05

5- هیچکس رویاهای شما را به حقیقت تبدیل نمی کنه!
رویاهای بزرگی تو سرتون دارین؟ این عالیه! اما هیچ وقت منتظر کسی نباشید که بیاد و اون رو به شما تقدیم کنه چون سزاوارش هستین یا باید اونو بست بیارید! نه! همچین کسی قرار نیس بیاد، در حقیقت اون شخص فقط خود شما هستین!

06

6- هنوز قراره تو چیزای مختلفی شکست بخورین!
حتی اگه به سختی همه تلاشتون رو بکنین باز هم احتمال داره شکست بخورین! اما شکست نتیجه دلخواه شما نیست! پس دوباره بایستید و دلیلی برای ادامه بهتر مسیر پیدا کنین. برای هدفتون همیشه انگیزه های محکمی داشته باشید! تلاش کنید، شکست بخورین، اما در نهایت شما هستید که موفق می شوید!

07

7- شکست یه راهنماست!
شکست خوبه، شکست به ما می گه کجای مسیر رو درست رفتیم و کجای اون رو غلط! کافیه به صداش گوش بدیم!

08

8- سرگرمی ها عوض شده
هیچکس نمیخواد اعتراف کنه که گوشی هوشمندش همه زندگیش رو اشغال کرده حتی با خودشون به دستشویی و حمام میبرن تا هر لحظه اون رو چک کنن! این گوشی ها زندگی واقعی، زندگی با خانواده و زندگی با دوستان رو مختل کرده اند، بهتره بیشتر به این موضوع توجه کنین! قبل از اینکه تو روابطتون دچار شکست بشین و قبل از اینکه دیر بشه! پیشنهاد می کنیم گاهی عمدا اونو جا بذاریم تا چهره آدمایی که یه روز اونا به جای این گوشی ها اوقات فراغت و تنهایی ما رو پر می کردن، ببینیم! :)

09

9- مقایسه خودتون با دیگران یکی از عوامل ناخشنودی است
فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی باعث شده هرکسی که یک اتفاق براش میفته، بچه دار میشه، یک خرید بزرگ انجام میده، به یک تعطیلات فوق العاده میره یا یک غذای عالی می خوره، شما به صورت اجتناب ناپذیر از اون فورا مطلع بشین! این نوع روابط اجتماعی فقط باعث میشه شما خودتون رو مقایسه کنین و حس ناخشنودی بهتون دست بده. پس خودتون رو با جلوگیری از مقایسه با دیگران، همین امروز از این حس های بد نجات بدین! و یادتون باشه که شما هیچ وقت تمام حقیقتی رو که در واقعیت پشت این عکس های زیبا و فریبنده اتفاق میفته رو نمی بینید!

10

10- اگه دنبال باهوش ترین فرد هستین، دنبال کسی باشید که بیشتر میبینه و گوش میده!
همه ما می دانیم کسانی که بیشتر می دونن کمتر حرف می زنن و کسانی که کمتر میدونن پرحرفی زیاد می کنن!

11

11- مرگ یک محرک بزرگه!
به یاد داشته باشید مرگ خیلی نزدیکه، این یادآوری مهم ترین ابزاریه که در اختیار دارین، تو فرصت کمی که دارین تلاش کنید به رویاهاتون برسین، انتخاب های بزرگ در زندگی داشته باشین، و به سهمتون از زنده بودن برسین!

12


نوشته شده در  یادداشت ثابت - پنج شنبه 94/4/19ساعت  7:50 عصر  توسط جواد 
  نظرات دیگران()